ArabicEnglishRussianTurkish

Sosyal medya platformlarında her gün milyonlarca kullanıcı etkileşimde bulunuyor, paylaşıyor ve marka sayfalarını takip ediyor. Sosyal medya, şirketlerin hedef kitleleriyle bağlantı kurması için büyük bir fırsattır, ancak sosyal bir varlık oluşturmak, edinilen bir uzmanlıktır. Bakımlı bir sosyal medya profiline sahip olmanın gerekliliği yadsınamaz – bu artık bir seçenek değil, müşterileriniz zaten sosyal medyada. Başarılı bir şekilde yönetilen bir sosyal işletme sayfası, başka hiçbir kanalın üretemeyeceği iki yönlü bir sohbet oluşturacak, marka sadakati oluşturacak ve kaliteyi sitenize yönlendirecektir. Sosyal medya yönetimi hizmetlerimiz, faaliyetleri izleyerek ve sizin için içerik oluşturarak size zaman (ve stres) kazandırmanın yanı sıra şirketinizi ön plana çıkaracaktır.

Bazen sosyal medyada yapılacak olan çok enteresan bir paylaşım sizleri çok daha büyük yerlere taşıyabilir ve tahmin etmeyeceğiniz kadar yoğun bir kitleye ulaşmanızı sağlayabilir. Bu anlamda sosyal medya yönetiminin kesinlikle profesyoneller tarafından yapılması ve bu şekilde sunulması büyük bir önem arz etmektedir. Elbette ki sosyal medyanın sadece fotoğraf paylaşımı olduğunu düşünmemek gerekir. Sosyal medyada yapılacak olan bir paylaşımın doğru etkiyi görmesi veyahut da sizin internet sitenize bir çekim sağlanması açısından doğru güce sahip tasarımların kurgulanması da büyük bir önem arz etmektedir.

Basamak Bilişim bu konuda sizlere yardımcı olmakta ve bu işlemlerinizin gerçekleştirilerek sizlere sunulmasını sağlamaktadır. Şunu söylemek gerekir aslında sadece sosyal medyada dahi insanlar çok ciddi bir kitleye ulaşmayı başarmaktadır. Hedef kitlenin seçilmesi aynı zamanda da hedef kitleye doğru mesajların verilmesi büyük bir önem arz etmektedir.

Sosyal Medya Hizmetinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

Sosyal medya yönetimi yapılırken özellikle hizmetin amacına ulaşması açısından bazı noktalara dikkat etmek gerekiyor;

-Hedef Kitlenin Belirlenmesi

Hedef kitle belirleme mekanizması bu hizmetin en önemli aşamasıdır. Cinsiyet, ilgi alanı, yaş durumu vb. kriterlere bağlı olarak kullanıcılardan nelerden hoşlanabileceğine de karar verilmektedir. Geniş kitlelere ulaşmak için kullanıcıların aktif olduğu saatler dikkate alınmalı ve dikkat çekici paylaşımlar yapılmalıdır.

-İçerik Yönetimi

Kaliteli içerik, sayfaların arama motorlarında üst sıralarda yer almasına yardımcı olacaktır. İçerik hedef kitleye ulaşmadaki en etkili araçtır.

-Rakip Analizi

Rakiplerin güncel hareketlerinin takibinin yapılması bu platformlarda daha baskın olmak adına önem taşımaktadır.

-Reklam Yönetimi

İnternet reklamları bu gün markala ve firmalar açısından çok önemli bir yere sahiptir. Hedeflere ve amaca ulaşma doğrultusunda reklamların ve reklam yönetiminin payı büyüktür.

Leave a Reply